Пошук по сайту


Бізнес – гра «Класи неорганічних сполук»

Бізнес – гра «Класи неорганічних сполук»

Бізнес – гра

«Класи неорганічних сполук»

Мета: у цікавій формі узагальнити знання учнів про неорганічні речовини та їх властивості; оцінити вміння класифікувати речовини, пояснювати причини їх різноманітності; встановлювати генетичний зв’язок між класами речовин; формувати вміння працювати в складі груп; виховувати культуру спілкування.

Обладнання: таблиця «Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук», картки з завданнями, ноутбук, диск «Кислоти», реактиви: HCI, NaOH, CuSO4, фенолфталеїн.
Хід уроку
I. Організація класу (формування груп учнів)

II. Бізнес – гра

  1. «Накопичення початкового капіталу»

  2. «Аукціон»

  3. Підсумки

На попередніх уроках ми ознайомилися з рядом неорганічних речовин ( простих і складних ). Між всіма речовинами існує тісний взаємозв’язок . З речовин одного класу можна добути речовини іншого класу . Отже, всі речовини взаємозв’язані. Подібно до того, як все в природі взаємозв’язане і взаємозумовлене.

Сьогодні підсумковий урок з теми «Основні класи неорганічних сполук.»На уроці ми з вами систематизуємо, доповнимо, узагальнимо знання з даної теми. Урок проходитиме у формі бізнес – гри. В цій грі приймають участь три команди, кожна з яких є правлінням банку. Кожну команду очолює президент банку, тобто капітан команди. Президент має право приймати остаточне рішення по завданнях гри. Він буде вести облік балів набраних кожним учнем. Переможе той банк, який збере більший капітал- знання. Кожен банк починає свою роботу з накопичення капіталу.

Отже, перший етап «Накопичення початкового капіталу.»

Вам пропонуються завдання різного рівня складності і відповідно різної ціни. Ціна кожного завдання вказана на картках. Ви за бажанням вибирайте будь-які завдання. Якщо команда дасть вірну відповідь, то її капітал збільшується на ціну завдання, якщо відповідь неправильна, капітал зменшується на цю суму.


Вибираємо питання:

  1. Які речовини називаються простими? На які дві групи вони поділяються?(5б)

  2. Які ви знаєте класи неорганічних сполук?(5б)

  3. З якими з оксидів Na2O, SO3, MgO, CO2 може взаємодіяти HNO3?(15б)

  4. Яка m і V Ca(OH)2 утворюється при взаємодії CaO, масою 28 г з водою?(20б)

  5. З якими речовинами буде реагувати CaO: з HCl, NaOH, H2O, H2SO4 ?(15б)

Висновок про оксиди

  1. Що таке основи і як їх класифікують?(5б)

  2. Виконати перетворення(15б):

Mg→MgO→MgCl2→Mg(OH)2→Mg(NO)2

  1. Яких правил ТБ слід дотримуватися під час роботами з основами (5б)

    1. Слідуючий клас сполук – кислоти.

  2. Які речовини називають кислотами? Правила ТБ під час роботи з кислотами.(5б)

  3. Значення кислот?(5б)

  4. Експериментальні завдання

    1. Провести реакцію нейтралізації(15б)

    2. Добути Сu(OH)2(15б)

  5. Які речовини називаються солями?(5б)

  6. Написати р. р. за схемою(15б)

CuCl2 +…→FeCl2+Cu

Fe2(SO4)2 + …→Fe(OH)3 ↓ + Na2SO4

Отже, кожен бланк накопичив собі якийсь початковий капітал, а тепер аукціон. Будьте уважні, активні! На торг виставляються речовини різних класів. Стартова ціна 30 балів. Яка команда швидше і правильніше складе формулу речовин і запише на листку? Команда, яка допустила помилку, виходить з гри.

  1. (Алюміній сульфат, Магній нітрат, Фосфор(V)оксид, Ферум(ІІІ)оксид, Цинк сульфід, Сульфур(VI) оксид)

  2. Хто більше назве формул оксидів.

  3. Розподілити речовини по класах.

  4. Продаються основи Zn(OH)2, KOH, Cu(OH)2 .Хто дасть більш повну порівняльну характеристику властивостей?

  5. Речовина X- нітрат одновалентного металу, що має молярну масу 170 г/моль. Знайти формулу цієї речовини(хто швидше).



  1. Здійснити такі перетворення:


Fe → FeCl2



Fe2(SO4)3→ Fe(OH)3 → FeO3



FeCl3→ Fe


  1. Докажіть або спростуйте твердження, що між класами неорганічних сполук існує тісний взаємозв’язок.



Висновок, підсумок уроку, оцінювання відповідей учнів.
Куди б ви витратили зароблені гроші, якби це була не гра, а реальність?



Золотобалківська ЗОШ
Урок на тему



Учитель Добрянська Т.І

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку
Основні класи неорганічних сполук. Хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей

1. найважливіші класи неорганічних сполук викладач: Борисова К. В.,...
Неорганічні сполуки можна класифікувати за складом І за властивостями. Спосіб класифікації за складом передбачає поділ сполук на...

Зміст бізнес-плану
Розробка складових елементів бізнес-плану буде відбуватися під час трьох робочих зустрічей

Уроку: Навчальна
Тема уроку: Органічні сполуки. Спільні та відмінні ознаки органічних та неорганічних сполук. (Слайд 1)

Тестування з теми «Склад І назви основних класів неорганічних сполук»
Оксиди – складні речовини, утворені двома елементами, одним з яких обов’язково є Оксиген

Класифікація неорганічних сполук
...

Реферат на тему: “Макроелементи P, K, S, Cl, Ca, Mg, Na, Fe”
Ще менше в клітині ультрамікроелементів (свинцю, брому, срібла, золота тощо). Усі хімічні елементи, що містяться в клітині входять...

Урок узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних речовин»...
Громадська Валентина Іванівна – вчитель хімії Миколаївської гімназії №4 м. Миколаєва

Позакласний захід з математики Гра “Математичний бокс”. 8-9 класи...
Проводиться бій за титул чемпіонів школи серед команд 8-9класів. Дві команди беруть участь у змаганнях у складі 6 чоловік

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів хімія
Програмою передбачено вивчення хімії металічних І неметалічних елементів І їхніх сполук (10-й клас) І основних класів органічних...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка