Пошук по сайту


Будинки та споруди

Будинки та споруди

Сторінка1/4
  1   2   3   4


ДЕРЖАВНІ БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ УКРАЇНИ


Будинки і споруди

БУДИНКИ ТА СПОРУДИ

ДИТЯЧИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Введено: «ИМЦ» ( г. Киев, ул. М. Кривоноса, 2а; т/ф. 249-34-04 )

ДБН В.2.2-4-97

Зміна № 2

Київ

Мінрегіонбуд України

2008

Сторінок 10

Будинки і споруди

Будинки та споруди дитячих дошкільних закладів


1 РОЗРОБЛЕНО:

Відкрите акціонерне товариство "Український зональний

науково-дослідний і проектний інститут по цивільному будівництву"

(ВАТ "КиївЗНДІЕП")

за участю

ДУ "Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзєєва"

АМН України;

УкрНДІ пожежної безпеки МНС України

2 ЗАТВЕРДЖЕНО ТА

НАДАНО ЧИННОСТІ:

наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 18.03.2008 р. № 130, чинна з 2008-10-01

ТЕКСТ ЗМІНИ

По всьому тексту державних будівельних норм замінити:

- словосполучення: "дитячих дошкільних закладів", "дошкільних закладів" (Назва нормативного документа, вступ, 1.2, 1.5, 1.7, 2.1, 2.2, 2.4-2.6, 2.11, 2.14, 3.1, 3.3-3.14, 3.16, 3.18, 3.39, 3.54, 3.64, 3.70, 3.75, 3.77, 4.1-4.3, 4.7, 4.9, 4.12, 4.15-4.17, 4.21, додатки 2, 3, 5-7, зміст) на: "дошкільних навчальних закладів";

- словосполучення: "дошкільних закладів загального типу", "закладів загального типу", "ясел-садків загального типу" (1.1, 1.3, 2.2, 2.15, 3.5, 3,19, 3.21, 3.26, 3.27, 3.28, 3.34, 3.41-3.43, 3.52, 3.53, 3,55, 3.59, 3.61, 3.63, 3.65-3.68, 3.76, додаток 4) на: "ясел, дитячих садків і ясел-садків";

- словосполучення: "дошкільних дитячих будинків" (1.3, 2.3, 2.14, 2.15, 2.16, 3.8, 3.19, 3.21, 3.27, 3.28, 3.33, 3.35, 3.41, 3.42, 3.56-3.59, 3.65, 3.66, примітка додатка 2,) на: "дитячих будинків";

  • словосполучення: "групи короткочасного перебування" (1.2, 1.6, 2.1, 3.24) на: "групи короткотривалого перебування".

  • посилання на додаток 7 із зазначеною позицією нормативного документа: "п. 1" на: "ДБН 360"; "п.2" на: "ДБН В.2.2-9"; "п.3" на: "СНиП 2.01.01"; "п.4" на: "ДБН В.1.1-7" "п.5" на: "ДБН В.2.6-31"; "п.6" на: "ДБН В.2.5-28"; "п.7" на: "ДБН В.1.1-12"; "п.8" на: "СНиП II-12"; "п.9" на: "ДБН В.1.2-2"; "п.10" на: "СН 429"; "п.11" на: "ДБН В.1.1-5"; "п.12" на: "СНиП 2.01.15"; "п.14" на: "СНиП 2.04.01"; "п.15" на: "СНиП 2.04.05"; "п.16" на: "ДБН В.2.5-13"; "п.17" на: "СНиП 3.05.06"; "п.18" на: "СНиП 3.05.07"; "п.20" на: "ПУЭ"; "п.21" на: "ДБН В.2.2-13", "п.22" на: "ВСН 52"; "п.23" на: "ДБН В.2.5-23".

Вступ. Перший абзац викласти в новій редакції:

"Державні будівельні норми "Будинки та споруди дошкільних навчальних закладів" поширюються на проектування нових і реконструкцію існуючих будинків дошкільних навчальних закладів: ясел, дитячих садків і ясел-садків (функціонуючих автономно і у складі комплексів ясел-садків або навчально-виховних комплексів), центрів розвитку дитини, будинків дитини, дитячих будинків, а також приміщень для груп короткотривалого перебування дітей, що входять до складу будинків іншого призначення".

Пункт 1.4. Викласти в новій редакції:

Дошкільні навчальні заклади місткістю до 160 місць дозволяється об'єднувати із загальноосвітніми навчальними закладами, створюючи тим самим навчально-виховні комплекси, а в селищах міського типу та сільських поселеннях при місткості до 120 місць – з квартирою для обслуговуючого персоналу.

Пункт 1.6. У першому реченні замінити слова в дужках: "до 3 годин" на: "до 4-х годин".

Пункт 2.3. Перший абзац викласти в новій редакції:

"Площі земельних ділянок дошкільних навчальних закладів, що розміщуються у житловій забудові, слід приймати з розрахунку на одне місце: в закладах місткістю до 80 місць – яслах, дитячих садках, яслах-садках, дитячих будинках – не менше 45 м2, будинках дитини – не менше 40 м2; в закладах місткістю понад 80 місць – яслах, дитячих садках, яслах-садках, будинках дитини, дитячих будинках – не менше 40 м2; в комплексах ясел-садків місткістю більше 350 місць – не менше 35 м2; в навчально-виховних комплексах, що включають дошкільний та загальноосвітній навчальні заклади, приймати не менше вказаних в ДБН 360".

Пункт 3.7. У першому абзаці замінити слова: "замкнуті або напівзамкнуті конфігурації та дахи, що вентилюються" на: "замкнені або напівзамкнені конфігурації та покрівлі, що вентилюються".

Доповнити п'ятим абзацом:

"При розробці об'ємно-планувальних і конструктивних рішень будинків дошкільних навчальних закладів для будівництва в різних природно-кліматичних і гірничо-геологічних умовах необхідно враховувати вимоги ДБН В.1.1-5, ДБН В.1.1-12, ДБН В.2.6-31, ДБН В.1.2-2, СНиП 2.01.01, СНиП 2.01.15, СНиП II-12, СН 429, РБН 356".

Пункт 3.18. Доповнити реченням:

"Розміщення і обладнання приміщень різних функціональних груп повинні відповідати гігієнічним вимогам СанПиН 3231".

Пункт 3.19. Перший абзац викласти в новій редакції:

"Кожна вікова група дітей в дошкільних навчальних закладах повинна розміщуватись у приміщеннях групового осередку (ясла, дитячі садки, ясла-садки) або в приміщеннях житлового осередку (будинки дитини і дитячі будинки). Груповий (житловий) осередок, призначений для дітей певного віку, має бути ізольованим від решти групових осередків і повинен мати зручні зв'язки з іншими функціональними групами приміщень".

Пункт 3.25. Викласти в новій редакції:

"Мінімальний склад приміщень для груп короткотривалого перебування дітей має включати: роздягальню, ігрову, туалетну, гардеробну з туалетом та душовою для персоналу, підсобне приміщення. Розрахункова площа приміщень має бути не менше 6,0 м2 на одне місце".

Пункт 3.26. Другий та третій абзаци об'єднати та викласти в новій редакції:

"В житлових осередках будинків дитини та дитячих будинків, крім роздягальні, ігрової, спальні, туалетної та буфетної, слід передбачати комору, кімнату персоналу, приміщення для сушіння одягу, зберігання колясок, зберігання сезонних речей. Додатково до складу приміщень житлових осередків будинків дитини включають веранди, а дитячих будинків – їдальню та ванно-душове приміщення".

Пункт 3.27. Перше речення викласти в новій редакції:

"Площі приміщень дитячих осередків дошкільних навчальних закладів слід приймати не меншими ніж наведені в таблиці 4".

Пункт 3.30. Замінити слова: "дитячих закладів загального типу" на: "дитячих садків і ясел-садків".

Пункт 3.33. В першому реченні замінити слова: "і мають бути обладнані шафами" на: " , обладнуватися шафами" ", далі – за текстом.

Пункт 3.42. Перший абзац доповнити реченням:

"При проектуванні приміщень з комп'ютерною технікою для дітей (ігротека, комп'ютерний клас) слід враховувати вимоги ДСанПІН 5.5.6.009".

Другий абзац викласти в новій редакції:

"Кімнату ручної праці (образотворчого мистецтва) площею не менше 42 м2 і логопедичний кабінет площею не менше 12 м2 допускається передбачати у дитячих садках і яслах-садках місткістю понад 100 місць і дитячих будинках місткістю 90 і більше місць".

Пункт 3.43. В першому пункті переліку після слів: "для будинків дитини" доповнити:", центрів розвитку дитини;".

Другий пункт переліку викласти в новій редакції:" – 10-12дітей (1 підгрупа) – у складі дитячого садка, ясел-садка, дитячого будинку, функціонуючих автономно, у складі комплексу ясел-садків або навчально-виховного комплексу".

Третій пункт переліку вилучити.

Пункт 3.45. У першому абзаці після слів: "...що стоять окремо" вилучити слова: "і мають одночасну пропускну спроможність 20 дітей і більше".

У другому абзаці після слів: "...не менше 36 м2," вилучити слова: "а у басейнах з одночасною пропускною спроможністю 20 дітей і більше – приміщення площею не менше 60 м2 з коморою інвентаря 6 м2".

Пункт 3.46. Перше речення першого абзацу викласти в новій редакції:

"Басейн для навчання дошкільників плаванню повинен обладнуватись ванною розміром 12,5 ÷ 15 х 6 м, допускається зменшувати ванну до розміру 10 x 4 м".

Пункт 3.60. Другий абзац викласти в новій редакції:

"Для підлог і стін у туалетах, душових, ванних слід використовувати керамічну плитку, при цьому стіни слід облицьовувати глазурованою плиткою на висоту не менше 1,8 м.

Пункт З.61. Після слів: "...методичний кабінет," додати слова: "психологічний кабінет", далі – за текстом.

Пункт 3.64. Друге речення вилучити.

Доповнити другим та третім абзацами:

"В дошкільних закладах місткістю більше 120 місць допускається передбачати окрему кімнату інструктора з фізичного виховання площею не менше 9 м2 із душовою.

"Психологічний кабінет у дошкільному навчальному закладі повинен мати два приміщення: робочий кабінет практичного психолога (соціального педагога) та навчальний психологічний кабінет. Площі кабінетів слід приймати: робочого – не менше 12 м2 у закладах місткістю до 160 місць і не менше 18 м2 у закладах більшої місткості; навчального — не менше 24 м2".

Пункт 3.71. Після таблиці 5 доповнити новим абзацом:

"У дошкільних навчальних закладах допускається влаштування загальної їдальні (обіднього залу) для дітей старших 3-х років за умови приймання їжі у 1-2 зміни одночасно не більше ніж 3-4 групами (60 80 посадочних місць). Площу обіднього залу слід визначати із розрахунку не менше 1,0 м2 на одне посадочне місце. При обідньому залі слід передбачати роздавальну, мийну столового посуду, комору для зберігання прибирального інвентаря та дезинфікуючих засобів, камеру тимчасового зберігання харчових відходів, а також умивальну та туалетну для дошкільників. Площі цих приміщень визначаються завданням на проектування залежно від місткості обіднього залу. При влаштуванні загальної їдальні для дошкільників у складі приміщень їх групових осередків необхідно передбачати буфетні на випадок карантину".

Пункт 4.1. Після другого абзацу доповнити новим абзацом:

"На вводі водопроводу від зовнішньої мережі водопостачання слід встановлювати лічильник холодної води. При підключенні внутрішньої системи гарячого водопостачання до зовнішньої мережі необхідно встановлювати лічильники гарячої води на подавальному і циркуляційному трубопроводах. На вводі водопроводу від зовнішньої мережі з тиском 0,3 МПа і більше слід встановлювати регулятор прямої дії для зниження тиску у внутрішній системі водопостачання, до потрібного рівня."

Пункт 4.4. Вилучити другий абзац, третій абзац викласти в новій редакції:

"Басейни слід проектувати з пристроями вторинного використання тепла води, що скидається, застосовуючи рекуперативні теплообмінники або, за обґрунтування, теплові насоси".

Пункт 4.6. Доповнити словами:", у приміщенні теплопункту".

Пункт 4.7. Викласти в новій редакції:

"Будинки дошкільних навчальних закладів повинні підключатися, як правило, до систем централізованого теплопостачання з встановленням теплолічильників.

При неможливості підключення до систем централізованого теплопостачання слід проектувати відповідно до норм (СНиП II-35) місцеві теплогенератори, які рекомендується передбачати за обґрунтування разом з альтернативними джерелами, наприклад, з тепловими насосами і сонячними колекторами. За наявності відповідного дозволу енергопостачальної організації рекомендується проектувати електричну теплоакумуляційну кабельну систему опалення зі споживанням енергії виключно вночі за пільговим тарифом, виконуючи вимоги ДБН В.2.5-24, в тому числі щодо безпеки експлуатації.

Заходи з енергозбереження необхідно виконувати згідно з вимогами ДБН В.2.2-9".

Пункт 4.8. Другий абзац вилучити.

Пункт 4.9. Другий та третій абзаци об'єднати в один. Замінити значення: "23°С" на "23 ±1°С", "26-28°С" на "27 ±1°С". Доповнити текстом:

"Системи опалення повинні проектуватися із встановленням автоматичних регуляторів теплового потоку, які забезпечують погодне регулювання і програмне зниження температури внутрішнього повітря у неробочий час на абонентському вводі теплової мережі. Окрім того, автоматичні терморегулятори прямої дії мають встановлюватися на підводках до опалювальних приладів. В приміщеннях, де встановлені декілька опалювальних приладів, рекомендується встановлювати автоматичні терморегулятори на приладах, загальна теплова потужність яких становить не менше 50 % загальної теплової потужності всіх приладів приміщення з встановленням на інших приладах запірної арматури з відповідною пропускною спроможністю".

Пункт 4.12. Викласти в новій редакції:

"В приміщеннях будинків дошкільних навчальних закладів, в яких повітрообмін за годину становить 1,5 і більше, має проектуватися припливно-витяжна вентиляція з механічним спонуканням і, як правило, з рекуперацією.

Приплив у приміщення для приготування їжі може частково подаватися із суміжних приміщень".

Пункт 4.13. Останнє речення першого абзацу вилучити.

Пункт 4.14. Вилучити.

Пункт 4.16. У першому абзаці замінити слова у дужках: "(додаток 7, п. 20 і п.23)" на: "(ДБН В.2.5-23, ПУЭ, ПУЕ)".

Перший абзац доповнити другим реченням:

"Кабельні лінії і системи електропроводки повинні відповідати вимогам пожежної безпеки згідно з додатком Т ДБН В.2.2-9".

Підрозділ "Зв'язок та сигналізація". Замінити назву "Зв'язок та сигналізація" на: "Системи зв'язку та сигналізації".

Пункт 4.21. Викласти в новій редакції:

"Будинки дошкільних навчальних закладів повинні обладнуватися мережами єдиної національної системи зв'язку, телевізійного та проводового мовлення".

Пункт 4.22. Викласти в новій редакції:

"Розрахунок ємності лінійних споруд мережі зв'язку будинків дошкільних навчальних закладів слід виконувати згідно з ВБН В.2.2-45-1 із забезпеченням можливості обов'язкового встановлення абонентських кінцевих пристроїв у приміщеннях адміністрації, чергового персоналу, медичній кімнаті або кабінеті лікаря, методичному кабінеті, кімнаті завгоспа".

Пункт 4.23. Викласти в новій редакції:

"Абонентські розетки проводового мовлення встановлюються в адміністративних і господарських приміщеннях, харчоблоці, залах для музичних та фізкультурних занять, ігрових та ігротеках".

Підрозділ "Зв'язок та сигналізація" доповнити новими пунктами:

"4.24. Абонентські приєднувальні засоби телевізійного мовлення встановлюються в ігрових, залах для музичних та фізкультурних занять та ігротеках.

  1. В будинках дошкільних навчальних закладів місткістю 200 місць і більше необхідно передбачати засоби відомчого телефонного зв'язку з встановленням абонентських пристроїв у кабінеті завідуючого, медичній кімнаті або кабінеті лікаря, методичному кабінеті, кімнаті завгоспа, групових осередках, харчоблоці та кастелянській.

  2. Вертикальне прокладання мереж зв'язку та сигналізації у будинках дошкільних навчальних закладів, як правило, повинно передбачатися приховано в окремих трубах-стояках із влаштуванням у відповідності з ВСН 60 окремих поверхових розподільних монтажних шаф систем зв'язку та сигналізації.

  3. Прокладання мереж зв'язку та сигналізації від поверхових розподільних шаф і вводи їх до приміщень повинні виконуватися приховано.

Конструкції вводів повинні мати можливість вільного прокладання, доповнення та заміни кабелів і проводів абонентських мереж.

4.28. Проектом необхідно передбачати заходи, що захищають від несанкціонованого проникнення в монтажні розподільні шафи і інші споруди, приміщення та обладнання мереж зв'язку і сигналізації.

  1. Антенні пристрої систем ефірного телебачення, супутникового зв'язку і телебачення повинні розташовуватися в тих місцях, де вони не погіршують архітектурного вигляду будинків. Як правило, розміщувати їх необхідно на покрівлі будинків з урахуванням додаткових механічних навантажень. Розміщення антенних пристроїв на фасадних стінах, балконах не допускається.

  2. Блискавкозахист стояків ліній мережі проводового мовлення, щогл телеантен (у т.ч. і супутникових) виконується згідно з ВСН 60, ВСН 1 і РД 34.21.122.

Заходи щодо вирівнювання потенціалів металевих частин обладнання систем зв'язку та сигналізації згідно з НПАОП 40.1-1.32 визначаються комплексно для всього електрообладнання будинків дошкільних навчальних закладів, а також інших металевих конструкцій.

4.31. Охоронною сигналізацією з виведенням сигналу на пульт чергового диспетчерської сигналізації або пульт централізованого нагляду служби охорони повинні обладнуватися приміщення протипожежної автоматики, електрощитові, входи до технічних приміщень та виходи на покрівлю будинку, входи до машинного відділення ліфтів.

Обладнання охоронною сигналізацією інших приміщень будинків дошкільних навчальних закладів визначається завданням на проектування.

Організаційно-технічні заходи щодо передавання сигналів охоронної сигналізації службам відомчої або державної охорони визначаються взаємно погодженим завданням на проектування.

4.32. Вимоги щодо обладнання будинків дошкільних навчальних закладів автоматичною пожежною сигналізацію та системою оповіщення про пожежу і керування евакуацією людей викладені в ДБН В.1.1-7 і ДБН В.2-5-13".

Додаток 1, таблиця. Викласти в новій редакції:

"Максимальна наповнюваність груп загального розвитку та санаторного типу у дошкільних навчальних закладах (ясла, дитячі садки, ясла-садки, будинки дитини, дитячі будинки) та групах короткотривалого перебування

Найменування групи, вік дітей

Кількість місць у групі

ясла, дитячий садок, ясла-садок

будинок дитини

дитячий будинок

короткотривалого перебування

Ясельна група

Молодша – до 1 року

10*

10



10

Середня – 1-2 роки

15

10



Старша – 2-3 роки

15

10



Дошкільна група

Молодша – 3-4 роки

20



15

10

Середня – 4-5 років

20



15

Старша – 5-6 років

20



15

* Молодші ясельні групи санаторного типу для дітей до 1 року в яслах і ясла-садках не створюються. Примітка. Наповнюваність різновікових груп в дошкільних навчальних закладах слід приймати до 15 дітей".


Додаток 3, таблиця. Викласти в новій редакції:

"Розрахункова температура повітря та кратність повітрообміну у приміщеннях дошкільних навчальних закладів


Найменування приміщення

Розрахункова температура повітря, °С

Повітрообмін за годину

у кліматичних зонах

Приплив

Витяжка

IIв, ІІІб, ІІІв

IVв

1

2

3

4

5

Ігрова, роздягальня:













– ясельної групи;

22

21

1,5

1,5

– молодшої дошкільної групи;

21

20

1,5

1,5

– середньої та старшої дошкільних груп

20

19

1,5

1,5

Спальня:













– ясельної групи;

21

20

1,5

1,5

– дошкільної групи:

19

18

1,5

1,5

Туалетна:













– ясельної групи;

22

21



1,5

– дошкільної групи

20

19



1,5

Буфетна

16

16



1,5

Зали для музичних та фізкультурних занять, ігротеки

19

18

1,5

1,5

Зал басейну з ванною

30

30

За розрахунком

Медична кімната

22

21



1

Службово–побутові приміщення

18

17



1

Кухня (гарячий цех)

16

15

За розрахунком

Пральня:













– приміщення для прання;

18

18

5

5

– сушильно–прасувальна

16

16

5

5

Кабінети:













– фізіотерапії;

28

28

1,5

1,5

– масажу

28

28

1,5

1,5

1

2

3

4

5

Переходи

18

18





Туалет:













– персоналу;

18

18



3

– плавального басейну

25

25



3

Примітка. Розрахунок повітрообміну в приміщеннях басейнів має провадитись з урахуванням запобігання випадінню конденсату на поверхні огороджень".


Додаток 7. Замінити назву: "Список основних нормативних документів, що використовуються при проектуванні будинків дитячих дошкільних закладів, на які наведені посилання у цих нормах" на: "НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ".

Замінити нормативні посилання на такі НД:

"1. ДБН 360-92*" на: "ДБН 360-92**";

"5. СНиП ІІ-3-79** Строительная теплотехника" на: "ДБН В.2.6-31:2006 Конструкції будівель і споруд. Теплова ізоляція будівель";

"6. СНиП ІІ-4-79 Естественное и искусственное освещение" на: "ДБН В.2.5-28-2006 Інженерне обладнання будинків і споруд. Природне і штучне освітлення";

"7. СНиП II-7-81** Строительство в сейсмических районах" на: "ДБН В.1.1-12:2006 Захист від небезпечних геологічних процесів. Будівництво у сейсмічних районах України";

"9. СНиП 2.01.07-85 "Нагрузки и воздействия" на: "ДБН В.1.2-2:2006 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Навантаження і впливи. Норми проектування";

"11. СНиП 2.01.09-91 Здания и сооружения на подрабатываемых территориях и просадочных грунтах" на: "ДБН В.1.1-5-2000 Захист від небезпечних геологічних процесів. Будинки та споруди на підроблюваних територіях і просідаючих ґрунтах";

"21. ВСН 46-86 Спортивные и физкультурно-оздоровительные сооружения" на: "ДБН В.2.2-13-2003 Будинки і споруди. Спортивні та фізкультурно-оздоровчі споруди";

"28. СанПиН 5146-89 Временные санитарно-гигиенические нормы и правила устройства, оборудования, содержания и режима работы на персональных электронно-вычислительных машинах и видеодисплейных терминалах в кабинетах вычислительной техники и дисплейных классах всех типов средних учебных заведений" на: "ДержСанПіН 5.5.6.009-98 Державні санітарні правила і норми влаштування і обладнання кабінетів комп'ютерної техніки в навчальних закладах та режим роботи учнів на персональних комп'ютерах".

Вилучити нормативні посилання на такі НД:

"13. СНиП 2.03.13-88 Полы;

19. СН 512-78 Инструкция по проектированию зданий и помещений для электронно-вычислительных машин;

30. ГОСТ 12176-89 Кабели, провода и шнуры. Методы проверки на нераспространение горения" Зміні № 1).

Доповнити перелік нормативних посилань такими НД:

"ДБН В.2.2-17:2006 Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення;

ДБН В.2.5-13-98* Інженерне обладнання будинків і споруд. Пожежна автоматика будинків і споруд;

ДБН В.2.5-24-2003 Інженерне обладнання будинків і споруд. Електрична кабельна система опалення;

ДБН В.2.5-27-2006 Інженерне обладнання будинків і споруд. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд;

ГОСТ 2874-82 Вода питьевая. Гигиенические требования и контроль за качеством (Вода питна. Гігієнічні вимоги і контроль за якістю);

ГОСТ 27483-87 (МЭК 695-2-1-80) Испытания на пожароопасность. Методы испытаний. Испытания нагретой проволокой (Випробовування на пожежонебезпеку. Методи випробувань. Випробовування нагрітим дротом);

НПАОП 40.1-1.32-01 Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок;

НРБУ-97 Норми радіаційної безпеки України. Державні гігієнічні нормативи;

НАПБ А.01.001-2004 Правила пожежної безпеки в Україні;

НАПБ Б.06.004-2005 Перелік однотипних за призначенням об'єктів, які підлягають обладнанню автоматичними установками пожежогасіння та пожежної сигналізації;

ВБН В.2.2.45-1-2004 Проектування телекомунікацій. Лінійно-кабельні споруди;

СНиП II-35-76 Котельные установки (Котельні установки);

ВСН 1-90 Технические указания по технологии изготовления железобетонных предварительно напряженных опор контактной сети методом центрифугирования (Технічні вказівки щодо технології виготовлення залізобетонних попередньо напружених опор контактної мережі методом центрифугування);

СанПиН 2605-82 Санитарные нормы и правила обеспечения инсоляцией жилых и общественных зданий и территории жилой застройки (Санітарні норми і правила забезпечення інсоляцією житлових та громадських будинків і території житлової забудови);

СанПиН 3077-84 Санитарные нормы допустимого шума в помещениях жилых и общественных зданий и на территории жилой застройки (Санітарні норми допустимого шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови);

ПУЕ:2006 Правила улаштування електроустановок, розділи 1.5, 2.4, 2,5 і 6".

ПУЕ:2008 Правила улаштування електроустановок, розділи 4.1 і 4.2".

Доповнити НД новим додатком:

"Додаток 8 (обов'язковий)

ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ

Будинок дитини – дошкільний навчальний заклад системи охорони здоров'я для медико-со-ціального захисту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, а також для дітей з вадами фізичного та (або) розумового розвитку від народження до трьох (для здорових дітей) та до чотирьох (для хворих дітей) років (Закон України "Про дошкільну освіту" / № 2628-III від 11.07.2001).

Група короткотривалого перебування дітей – група, яка створюється для догляду та загального розвитку дітей від 2,5 до 6 років або для підготовки дітей п'ятирічного віку до навчання в школі тощо.

Груповий осередок – блок взаємозв'язаних приміщень (роздягальня, ігрова, спальня, туалетна, буфетна), призначений для основного перебування групи дітей одного (або різного) дошкільного віку в будинках ясел, дитячих садків, ясел-садків.

Дитячий будинок – дошкільний навчальний заклад інтернатного типу, де забезпечуються розвиток, виховання, навчання та соціальна адаптація дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, дошкільного та шкільного віку, які перебувають у родинних стосунках та утримуються за рахунок держави (Закон України "Про дошкільну освіту" / № 2628-III від 11.07.2001).

Дитячий садок – дошкільний навчальний заклад для дітей віком від трьох до шести (семи) років, де забезпечуються їх розвиток, виховання і навчання відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (Закон України "Про дошкільну освіту" / № 2628-III від 11.07.2001).

Житловий осередок – блок взаємозв'язаних приміщень для проживання однієї групи дітей у будинках дитини або дитячих будинках (роздягальня, ігрова, спальня, туалетна, буфетна, комора, кімната персоналу, а також приміщення для сушіння одягу, зберігання колясок, зберігання сезонних речей; у складі житлового осередку дитячих будинків додатково передбачаються їдальня та ванно-душова, а будинків дитини – веранда для сну на свіжому повітрі).

Комплекс ясел-садків – дошкільний навчальний заклад великої місткості (як правило, більше 350 місць), що створюється у вигляді окремо розташованих або зблокованих будинків ясел (не більше ніж на 8 груп кожний), будинків дитячих садків (не більше ніж на 10 груп кожний) і службово-побутового будинку, а також може формуватися шляхом об'єднання двох-трьох будинків ясел-садків з розвинутим за складом приміщень службово-побутовим блоком.

Навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад", "загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад" – навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти. Навчально-виховний комплекс складається з двох підрозділів – дошкільного та шкільного, може мати спеціалізацію (художньо-естетичну, вивчення іноземних мов, спортивно-оздоровчу тощо) (Положення про навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад", "загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад"/ Затв. постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 306).

Рекуперація – процес теплопередачі від витяжного повітря до припливного.

Центр розвитку дитини – дошкільний навчальний заклад, в якому забезпечується фізичний, розумовий і психологічний розвиток, корекція психологічного та фізичного розвитку, оздоровлення дітей, які відвідують інші навчальні заклади або виховуються вдома (Закон України "Про дошкільну освіту" / № 2628-III від 11.07.2001).

Ясла – дошкільний навчальний заклад для дітей віком від двох місяців до трьох років, де забезпечуються догляд за ними, а також їх розвиток і виховання відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (Закон України "Про дошкільну освіту" / № 2628-ІII від 11.07.2001).

Ясла-садок – дошкільний навчальний заклад для дітей віком від двох місяців до шести (семи) років, де забезпечуються догляд за ними, розвиток, виховання і навчання відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (Закон України "Про дошкільну освіту" / № 2628-ІII від 11.07.2001)".
Страниц 10
  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Будинки І споруди
...

Державні будівельні норми україни будинки І споруди підприємства торгівлі дбн в 2-23: 2009
...

Каналізація зовнішні мережі та споруди основні положення проектування дбн в 5-75: 2013

Водопостачання зовнішні мережі та споруди основні положення проектування
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Зовнішні мережі та споруди Газопостачання дбн в 5-20-2001
«Укрндішжпроект» ( Бабенко Т. П., Булгаков Г. М., Власюк А. В., Жидовецький Б. В., Ніколов О. М., Радченко B. C., Сопов В. В., Станкевич...

Споруди транспорту залізниці колії 1520 мм
Державне підприємство “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту”



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка