Пошук по сайту


Звіт Луцького міського голови перед територіальною громадою міста про роботу за 2014 рік Лютий 2015 Шановні лучани! Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Звіт Луцького міського голови перед територіальною громадою міста про роботу за 2014 рік Лютий 2015 Шановні лучани! Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Сторінка1/4
  1   2   3   4




Звіт

Луцького міського голови

перед територіальною громадою міста про роботу

за 2014 рік

Лютий – 2015

Шановні лучани!
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» пропоную вашій увазі звіт про роботу за 2014 рік.

Це був особливий рік. Революція Гідності, війна на сході України, політична та економічна кризи – це пережив кожен українець у минулому році. Кожна територіальна громада відчула великі зміни, а місцевим органам влади довелося оперативно корегувати свої плани у господарюванні та управлінні.

У 2014 році жителі нашого міста були активними учасниками усіх суспільно значимих процесів, які відбувались в Україні. У важкі та критичні хвилини лучани проявили злагодженість, високу громадянську позицію, громадську свідомість та активність, продемонстрували готовність відстоювати свою національну гідність та демократичні погляди усіма засобами, навіть зі зброєю у руках та ціною власного життя.

Від імені Луцької міської ради, її виконавчого комітету, від себе особисто висловлюю щиру подяку усім жителям міста Луцька: робітникам, вчителям, медикам, підприємцям, військовим, науковцям, громадським активістам, керівникам усіх рівнів, релігійним організаціям і конфесіям за підтримку, розуміння, терпіння, злагоджену роботу та щоденну працю. Завдяки вам місто в минулому році розвивалось, впроваджувались нові інвестиційні проекти, будувались дороги, впорядковувались двори, ремонтувалися школи.

Загалом у минулому році влада працювала над реалізацією 40 міських цільових та комплексних програм. Для виконання визначених завдань залучались кошти місцевого, обласного, державного бюджету, а також соціально відповідального бізнесу та окремих громадян.

Виконання бюджету міста
У 2014 році до бюджету міста надійшло 1 млрд 95 млн грн, виконання склало 101,1%. Бюджет міста перевиконано на 11,4 млн грн. Подібна ситуація спостерігалася у 2012 році. Тоді виконання бюджету становило 100,7%.




Податок на доходи фізичних осіб формував основну частину доходів загального фонду бюджету міста.



Найбільшими бюджетоутворюючими платниками по податку з доходів фізичних осіб є:

- АТ «СКФ Україна» (публічне) (генеральний директор Цибульський Володимир Іванович) – 8 млн 400 тис. грн;

- Луцький ремонтний завод «Мотор» (директор Матрунчик Микола Іванович) – 5 млн 400 тис. грн;

- Публічне акціонерне товариство «Волиньобленерго» (генеральний директор Білець Олександр Петрович) – 4 млн 400 тис. грн;

- Волинська філія ПАТ «Укртелеком» (т.в.о. директора Янчук Анатолій Вікторович) – 3 млн 900 тис. грн;

- Державне комунальне підприємство «Луцьктепло» (в.о. директора Василевський Артур Улдисович) – 3 млн 600 тис. грн;

- Дочірнє підприємство «Автоскладальний завод № 1» ПАТ «АК «Богдан Моторс» (директор Джула Микола Михайлович) – 3 млн 500 тис.грн;

- Публічне акціонерне товариство «Луцьксантехмонтаж №536» (генеральний директор Чорнуха Ігор Вікторович) – 2 млн 400 тис. грн;

- Публічне акціонерне товариство «Волиньгаз» (голова правління Коротя Мирослав Іванович) – 2 млн 300 тис. грн;

- ПАТ «ВГП» (генеральний директор Мірецький Ілля Борисович)2 млн 100 тис. грн.

На жаль, у минулому році були й факти невиплати суб’єктами господарювання заробітної плати найманим працівникам, а відтак міський бюджет мав недонадходження податку з доходів фізичних осіб. Станом на 1 січня 2015 року заборгованість з виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах міста склала – 2,6 млн грн, на підприємствах боржниках – майже 1 млн грн (0,9 млн грн).

Податку на прибуток підприємств комунальної власності надійшло понад 1,75 млн грн.

Плата за землю є найвагомішим податком серед доходів, що не враховуються в обсяг міжбюджетних трансфертів. Його надходження у 2014 році склали 41,2 млн грн, або 97,8 % від запланованого.

Дотація вирівнювання з державного бюджету надійшла в повній сумі – 165,2 млн грн.

Субвенцій загального фонду одержано 295,4 млн. грн при планових призначеннях 310,8 млн грн. Тобто, недоотримано 15,4 млн грн.

До спеціального фонду бюджету міста надійшло 297,6 млн грн. Виконання складає 110,9%. Збору за першу реєстрацію транспортних засобів одержано 11,8 млн грн.

До бюджету розвитку надійшло 48,7 млн грн, або 101,9% запланованого. Найбільшу питому вагу у надходженнях склав єдиний податок – 87,7%, що в сумі складає 42,7 млн грн. Ріст, порівняно з минулим роком, становить 6,7 млн грн.


Недоотримано з державного бюджету субвенцію на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з водопостачання та водовідведення у сумі 3,8 млн грн.

За 2014 рік видатки бюджету міста без субвенцій проведені в обсязі 623,6 млн грн, у тому числі:

- за загальним фондом бюджету – 502,3 млн грн, або 98,8% річного плану,

- за спеціальним фондом – 121,4 млн грн, що становить 97,3% річних кошторисних призначень.

За рахунок державних субвенцій у поточному році проведено видатків у сумі 293,6 млн грн. Основна частина коштів спрямована на підтримку найвразливіших верств населення та надання субсидій – 258,8 млн грн. На компенсацію за пільгові перевезення окремих категорій громадян направлено 15,3 тис. грн.


За функціональною ознакою найбільшу питому вагу в загальному обсязі витрат бюджету становили видатки на функціонування установ освіти, культури, фізичної культури та спорту, охорони здоров’я – 88,9% (446,7 млн грн). На соціальний захист, соціальне забезпечення та компенсацію пільгового проїзду окремих категорій громадян спрямовано 10,6 млн грн.

У структурі видатків загального фонду бюджету міста 88,8% займають захищені статті. Так, на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано 375,4 млн грн. Незважаючи на фінансові та економічні труднощі, у минулому році заробітну плату працівникам бюджетної сфери було профінансовано в повному обсязі та відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати без порушення термінів
цих виплат. В кінці року педагогічним працівникам було виплачено додаткову винагороду.

На оплату за спожиті бюджетними установами комунальні послуги та енергоносії – з загального фонду бюджету міста виділено 44,9 млн грн, на продукти харчування – 16,3 млн грн, медикаменти – 5,4 млн грн, соціальне забезпечення – 4,8 млн грн.

Напевно, вперше за 23 роки незалежності України, на жаль, в міському бюджеті з’явилася ще одна стаття видатків – на соціальний захист членів сімей військовослужбовців, мобілізованих для участі в антитерористичній операції на сході України. Загалом на ці потреби б у 2014 році з міського бюджету було виділено 828, 8 тис. грн.




У період 2010-2014 років видатки бюджету розвитку щорічно зростали. Так, за звітний період на капітальний ремонт, реконструкцію об’єктів соціально-культурної сфери, житлово-комунального господарства було спрямовано 48,6 млн грн, що на 13,3 млн грн більше, ніж у 2013 році.

Варто нагадати, що протягом 2010-2013 років міській владі довелося виплатити аж 50 млн грн боргу на погашення облігацій внутрішньої місцевої позики, отриманої Луцькою міською радою у 2008-2009 роках (у 2010 році – 10,0 млн грн, 2011 році - 10,0 млн грн, 2012 році – 10,0 млн грн, 2013 році –

20,0 млн грн), а також загалом 27 млн грн відсотків за обслуговування кредиту. Отже, загалом місто погасило суму в 77 млн грн.

Однак, спільними зусиллями бюджетна політика минулого 2014 року була проведена правильно та ефективно. Це дає підстави з оптимізмом складати плани на цей рік. 28 січня міська рада ухвалила бюджет Луцька на 2015 - й. Формування показників бюджету здійснено в умовах реформованого бюджетного законодавства, яким зокрема передбачено зміни у системі міжбюджетних трансфертів. У результаті цих змін бюджет міста отримав освітню та медичну субвенції в обсягах 188,3 млн грн та 137,5 млн грн відповідно. Вперше за останні роки він буде бездотаційним. Більше того, з міського бюджету у державний планується реверсна дотація у розмірі 10,6 млн грн.
Економіка, розвиток підприємництва, торгівля та побутове обслуговування населення
В галузі економіки міста провідна роль належить підприємствам реального сектору економіки. У 2014 році, порівняно з попередніми роками забезпечувалась позитивна динаміка приросту обсягів реалізованої промислової продукції (2000 р. – 402,9 млн грн; 2010 р. – 1,94 млрд грн, 2014 р. – 3,54 млрд грн, що становить більше чверті загальнообласних обсягів.



Головною складовою підвищення рівня життя лучан є зростання середньомісячної заробітної плати. Так, станом на 1 жовтня минулого року номінальна середньомісячна заробітна плата по місту становила 2 781 грн, що на 2,3% вище минулого періоду (2 718 грн) та на 5,1% від середнього рівня по області (2 646 грн).



Покращилась ситуація на ринку праці. На кінець 2014 року кількість офіційних безробітних становила 2 586 осіб, що на 132 особи менше, ніж рік тому. Рівень працевлаштування зареєстрованих безробітних у 2014 році сягнув практично 33% проти 30% у 2013 році.

Загальний обсяг прямих іноземних інвестицій, внесених в економіку міста за весь період інвестування, перевищив 128 млн дол. США (44% загальнообласного обсягу). Це понад 603 дол. США в розрахунку на одного жителя міста. Починаючи з жовтня 2010 р., їх обсяги з початку інвестування зростали. Так, на 01.01.2011 р. іноземні інвестиції склали 85 млн дол. США, на 01.01.2012 р. – 135,2 млн дол. США, на 01.01.2013 р. – 217,2 млн дол. США, на 01.01.2014 р. – 164 млн дол. США. Зменшення показника відбулось за рахунок курсової різниці.

Іноземні інвестиції здійснювали партнери з 28 країн світу. Основними інвесторами економіки міста є нерезиденти з Вірґінських Островів (Брит.), Кіпру, Німеччини, Великої Британії, Словаччини. На ці країни припадало майже 60% іноземних інвестицій.

Суттєве погіршення умов зовнішньої торгівлі, загострення ситуації на сході України призвело до скорочення експорту товарів за минулий рік на 10,2% до попереднього періоду, він склав майже 240 млн дол. США. Імпорт товарів знизився практично на 43% і становив 350 млн дол. США. Негативне сальдо зовнішньої торгівлі товарами становило 110 млн дол. США та скоротилося проти відповідного періоду 2013 року більш як на 193 млн дол. США (304,2 млн дол.США).



Зовнішньоторговельні операції здійснювались з партнерами 78 країн світу (експортували товари в 41 країну, імпорт отримували з 71 країни).

В держави Євросоюзу експортовано товарів на 85 млн дол. США (60% загального обсягу), що майже на 5% більше, ніж у 2013 р.

Вагомі експортні поставки товарів серед країн-членів ЄС здійснювалися до Німеччини, Польщі, Словаччини, Литви, Чехії та Румунії. Порівняно з 2013 роком скоротилися поставки у Російську Федерацію – в 2,8 рази та у Казахстан – на 14%.

Серед підприємств міста найбільшими експортерами є: ПАТ «СКФ Україна», ТзОВ «Комо-Експорт», ДП «Автоскладальний завод №1» ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс», ТзОВ «Цунамі», ПАТ «ВГП», приватне акціонерне товариство «Спільне українсько-словацьке підприємство «Теріхем-Луцьк», ТзОВ «Луцька картонно-паперова фабрика».

За даними Державної служби статистики України, індекс споживчих цін в країні у грудні становив 103,0%, з початку року – 124,9%, на Волині – відповідно 102,7% та 125,9% за рік в цілому.



Підвищення цін, девальвація гривні та скорочення реальних доходів населення негативно відбилося на оборотах роздрібної торгівлі, обсяг якої в порівняльних цінах за 2014 рік скоротився на 7,4% і склав майже 11 млрд грн.



Сьогодні у Луцьку функціонує понад 1000 об’єктів роздрібної торгівлі, ресторанного господарства та понад 270 об’єктів гуртової торгівлі. Працюють 30 супермаркетів, 12 торгових центрів та 19 ринків. У 2014 році надходження до бюджетів усіх рівнів внаслідок їх діяльності перевищив 520 млн грн.

Визначено три місця для проведення щотижневих ярмарків та фермерських розпродажів сільськогосподарської продукції, а також визначено 27 місць для торгівлі молоком, що дозволяє споживачам придбати продукцію безпосередньо у виробників.

У сфері рекламного бізнесу за результатами минулого року операторам видано майже 860 дозволів на розміщення засобів зовнішньої реклами. Надходження до бюджету міста за звітний період склали найбільшу за останні 4 роки суму, яка перевищила 3,8 млн грн (у 2013 році надійшло 2,4 млн грн).

Для забезпечення комунікації між міською владою, бізнесом та громадою в місті діє Координаційна рада з питань розвитку малого та середнього підприємництва. У минулому році спільно розглянуто понад 30 питань, спрямованих на розв’язання проблем бізнесу.

Рішенням міської ради у грудні минулого року затверджено Програму розвитку малого та середнього підприємництва у м. Луцьку на 2015-2016 роки, що містить понад 50 заходів, реалізація яких спрямована на підтримання середнього та малого бізнесу, а також на стабілізацію стану підприємництва.

Енергозбереження та енергоефективна діяльність
У Луцьку протягом останніх років активно проводиться робота над вирішенням питання економії енергоресурсів, впровадженням заходів з енергозбереження та енергоефективності.

За минулий рік у бюджетній сфері, житловому секторі, промисловості та житлово-комунальному господарстві міста впроваджено 86 енергозберігаючих заходів на загальну суму понад 12 млн грн. Результат цієї роботи – економія шести млн грн в рік вже у найближчий період. Найбільше було інвестовано в бюджетні установи Луцька – 9,6 млн грн.

Впроваджено он-лайн версію системи моніторингу енергоспоживання бюджетних установ, яка дає можливість контролювати та аналізувати ефективність енергоспоживання 217 будівель, що фінансуються з міського бюджету. Основна стаття витрат за енергоносії бюджетних установ – це теплова енергія. Витрати на неї становлять 68% від усіх енергоносіїв.










Завдяки активному впровадженню енергозберігаючих заходів та системної організаційної роботи, в бюджетних установах міста забезпечено дотримання лімітної дисципліни споживання енергоресурсів. Зекономлено близько 12 млн грн бюджетних коштів.

За підсумками 2014 року скорочено споживання теплової енергії на 14,6 тис.Гкал., або на 33,6%, природного газу на 117,7 тис.куб. м, або на 27%, та гарячої води на 6 тис. Куб. м, або на 13,5%.



У 2014 році Луцьк став одним із міст-переможців проекту «Муніципальна енергетична реформа в Україні» (МЕР). Для покращення енергоощадності житлових будинків та підвищення комфорту проживання в них у 2013 році 7 ОСББ м. Луцька отримали кредити майже на 4 млн грн для впровадження енергозберігаючих заходів. В межах виконання цільової «Програми відшкодування відсоткових ставок за залученими кредитами на 2013-2015 роки» протягом року з бюджету міста відшкодовано відсоткові ставки за даними кредитами на суму 103,9 тис. грн.

За кошти міського бюджету встановлено індивідуальні теплові пункти в Луцьких центрах первинної медико-санітарної допомоги №2 та №3, в акушерському та гінекологічному корпусах міського клінічного пологового будинку.

Міська влада продовжує активну співпрацю в рамках міжнародного проекту Північно-Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО. Сьогодні частка кредитних коштів від корпорації становить близько 4 млн грн.

Крім цього, в Луцьку реалізовано проект «Енергія для мерів Сходу». Головним партнером виступає Болонський університет, який фінансує Європейська комісія. В рамках цього проекту отримано 23,6 тис. євро для реалізації енергозберігаючих заходів у дошкільному навчальному закладі №7. Тут було встановлено індивідуальний тепловий пункт і проведено заміну вікон та дверей на енергозберігаючі.

Загалом, у 2014 році інвестиції у впровадження енергозберігаючих заходів в бюджетних установах міста Луцька розподілилися так:

  • з бюджету міста виділено 4,3 млн грн;

  • залучені кошти (гранти та кредити) – 5,2 млн грн;

  • власні кошти установ – 140 тис. грн.




З метою впровадження проекту «Модернізація централізованого теплопостачання у м. Луцьку» планується:

1. Встановлення індивідуальних теплових пунктів (ІТП).

2. Виведення із експлуатації підвальних котелень.

3. Заміна котельного обладнання.

4. Модернізація існуючих котелень та ЦТП.

5. Ремонт та заміна магістральних теплових мереж, встановлення перемичок, часткова заміна внутрішньодворових теплових мереж.

6. Встановлення нового котла, що зможе працювати на біомасі, разом із додатковим обладнанням та реконструкцією котельні.

7. Встановлення системи дистанційного контролю та моніторингу «SCADA».

У результаті реалізації Проекту вдасться щорічно економити приблизно 14 млн кубометрів газу, що дорівнює 23,8% від поточного споживання ДКП «Луцьктепло». Згідно техніко-економічного обгрунтування, економія газу у ціновому вираженні складе 2,28 млн євро.

Щорічна економія електроенергії складатиме близько 3 млн кВт-год, що відповідає 19,5% від поточного споживання ДКП «Луцьктепло». Згідно техніко-економічного обґрунтування, економія електроенергії у ціновому вираженні складе 278 тис. євро.
  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Шостого скликання
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням 74-ої сесії міської ради від 24. 10. 2013 року,...

Рішення №12/19 від 2011-12-23
Дсту iso 14001-97 “Системи управління навколишнім середовищем. Склад та опис елементів І настанови щодо їх застосування”, керуючись...

Звіт керівника про свою діяльність перед педагогічним колективом...
Звіт керівника про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю

Звітна доповідь в о. директора Вищого художнього професійного училища №3
Шановні колеги! Надіюся, що мій звіт про роботу в 2013-2014 н р буде об’єктивним. Протягом цього року я опиралась на Ваш досвід,...

Звіт директора
Шановні присутні! Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити...

Національний орган стандартизації державне підприємство
Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» від 05. 06. 2014 №1315-vii та на виконання Програми робіт з національної стандартизації...

План роботи методиста Саламахи Валентини Сергіївни на 2012 2013 навчальний...
В поточному році працювала над науково-методичною проблемою «Методичний супровід створення гнучкої системи організації навчально-виховного...

Робочий навчальний план Валківської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
України від 11. 06. 2014 №701 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти І науки України від 22. 04. 2014 №504», листа Міністерства...

Голови районної державної адміністрації
Херсонської області захисту І діям у надзвичайних ситуаціях на 2012 рік керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 13,...

Наказ
Відповідно до Положення про районний методичний кабінет, з метою виконання Конституції України ( 254к/96-вр ), Закону України «Про...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка