Пошук по сайту


Тема уроку

Тема уроку

«Основи здоров’я»

6 клас


уро-

ку

Тема уроку


Кiл-ть

год.


Дата


Ско-риго-вана дата


Здоров’я людини – 4 годин


1

Життя і здоров'я людини. Безпека життєдіяльності. Здоров’я і благополуччя. Життєві навички, сприятливі для здоров’я.

1







2

Ризики і небезпеки. Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у щоденному житті. Екстремальні і надзвичайні ситуації.

  • Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні в екстремальну ситуацію.

1







3

Навколишнє середовище і здоров’я. Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки природного середовища. Техногенне середовище. Екологічні проблеми довкілля.

  • Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов.

  • Добір одягу за несприятливих погодних умов (ожеледиця, хуртовина, спека).

1







4

Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек.

• Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек.

• Відпрацювання навичок захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)*

1








Фізична складова здоров’я - 6 годин


5

Харчування і здоров’я. Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці.

• Визначення збалансованості харчового раціону.*

1







6

Харчові звички. Принципи харчування для здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.

1







7

Профілактика йододефіциту і діабету.

1







8

Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях.

• Аналіз маркування харчових продуктів.*

1







9

Особиста гігієна. Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою.

• Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни»

1







10

Гігієна ротової порожнини. Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом.

1








11



Узагальнення знань (тестування).


1








Психічна і духовна складові здоров’я – 6 годин


12

Звички і здоров’я. Психічний розвиток підлітка. Ознаки гармонійного розвитку хлопчиків і дівчаток.

• Проект самовдосконалення (вибір, планування і досягнення мети).

1







13

Потреби людини, їх розвиток із віком. Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок.

• Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички).

1







14

Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки.

• Моделювання ситуації прийняття зважених рішень.

1







15

Критичне мислення та уміння приймати рішення. Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Соціальна і комерційна реклами.

• Аналіз грошових витрат, пов’язаних з курінням.

• Аналіз соціальної і комерційної реклами.

1







16

Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям.

• Моделювання ситуації відмови від вживання психоактивних речовин.

1







17

Вплив ВІЛ-інфекції на організм людини. Поняття про СНІД. Як ВІЛ не передається. Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ.

• Створення соціальної реклами з профілактики ВІЛ-інфекції.

1







18


Узагальнення знань (тестування).


1








Соціальна складова здоров’я – 16 годин


19

Спілкування і здоров’я. Спілкування людей. Засоби комунікації. Навички спілкування. Стилі спілкування.

1







20

Значення упевненої поведінки для здоров’я.

• Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях.

1







21

Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі.

1







22

Конфлікти і здоров’я. Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів.

• Складання плану покращення міжособистісних стосунків.

1







23

Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.

• Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів.

• Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.

1







24

Стосунки з однолітками. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі.

1







25


Узагальнення знань (тестування).


1







26

Безпека в побуті. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами

1







27

Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

• Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії.*

1







28

Пожежна безпека оселі . Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку.

• Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі.

1







29

Засоби пожежогасіння. Гасіння невеликої пожежі. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.

• Виготовлення ватно-марлевої пов’язки.

1







30

Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.

• Моделювання допомоги при ураженні електричним струмом.*

1







31

Безпека руху велосипедиста ю Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста. Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.

1







32

Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила взаємодії з рятувальниками.

• Моделювання ситуації виклику рятувальних служб.

1







33


Узагальнення знань (тестування).


1







34

Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.

• Моделювання допомоги при попаданні на тіло хімічних речовин.*

• Моделювання допомоги при отруєнні хімічними речовинами.*

• Вивчення вмісту автомобільної аптечки.*

1







35


Підсумковий урок.


1







поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку: Навчальна
Тема уроку: Органічні сполуки. Спільні та відмінні ознаки органічних та неорганічних сполук. (Слайд 1)

Урок фізики 8 клас. Тема уроку
Мета уроку : Узагальнити І систематизувати знання та вміння учнів з основного навчального матеріалу даної теми

Уроку
Тема уроку: Алкани ( парафіни). Загальна формула алканів. Структурна ізомерія. Поняття про конформації. Систематична номенклатура....

Тема уроку. Класифікація хімічних реакцій. Мета уроку
Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про хімічні реакції; з`ясувати, за якими ознаками класифікують хімічні реакції;...

Урок №1. Тема уроку: Тепловий стан тіл І температура. Вимірювання температури
Мета уроку: Сформувати в учнів знання про тепловий стан тіл, температуру тіла. Виробити вміння користуватися термометрами, розвивати...

Тема уроку: Роль хімії та суспільства у розв'язанні глобальних екологічних...
Тема уроку: Роль хімії та суспільства у розв'язанні глобальних екологічних проблем. Атомна енергетика

Урок №26 Тема уроку: Розв’язування задач на використання операторів...
Тема уроку: Розв’язування задач на використання операторів розгалуження та різних видів циклічних операторів

Тема уроку
Короткі відомості з історії становлення І розвитку органічної хімії. Перші синтези органічних речовин

Тема уроку: Молярний об’
Що можна сказати про відстані між структурними частинками речовини в різних агрегатних станах

Тема уроку, зміст
Періодичний закон І період система хімічних елементів Д.І. Менделєєва у світлі уявлень про будову атома



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка