Пошук по сайту


Урок №8 Тема. Практична робота № Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології

Урок №8 Тема. Практична робота № Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології

Урок №8

Тема. Практична робота № 4. Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології.

Мета: Навчальна. Перевірити теоретичні знання учнів з теми «Програмні засоби для підтримки навчання фізики, хімії та біології » та перевірити практичні вміння працювати з програмними засобами навчання.

Розвиваюча. Розвивати самостійне ставлення до роботи, логічне мислення, активізуючи його за допомогою запитань до класу.

Виховна.  Виховувати наполегливість, працелюбність, вміння зосереджувати увагу на виконанні завдання.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання: дошка, комп’ютер, інструкції з ТБ в кабінеті інформатики, програмні засоби навчального призначення.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Вітання вчителя, перевірка підготовленості класу до уроку. Повторення правил ТБ і роботи учнів у кабінеті інформатики.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Метод «Мозковий штурм»


  1. Що таке педагогічні програмні засоби?

  2. Наведіть приклади навчальних програм.

  3. На які види поділяються педагогічні програмні засоби?

  4. Які можливості мають сучасні педагогічні програмні засоби?

  5. Наведіть приклади програмних засобів для підтримки навчальних предметів природничо-математичних дисциплін.

  6. Яке призначення електронних посібників та з якою метою вони можуть використовуватись?

  7. Які засоби відносяться до електронних (віртуальних) практикумів? Яке їх призначення та з якою метою вони можуть використовуватись?

  8. Які засоби відносяться до інтерактивних комп’ютерних моделей? Яке їх призначення та з якою метою вони можуть використовуватись?

  9. Що може виконувати учень, використовуючи комп’ютерних програм для вивчення фізики, біології, хімії, географії, астрономії?


ІV. Застосування знань, умінь та навичок


  1. Комп’ютерне тестування за допомогою тестової оболонки Test-W.

Учні виконують тестові завдання. Оцінка фіксується в журналі.


  1. Практична робота


Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Послідовність виконання роботи

  1.  Запустіть на виконання педагогічний програмний засіб (інтерактивний мультимедійний курс, електронний (віртуальний) практикум, бібліотеку наочностей, електронний атлас тощо) з профільного предмету (фізика, хімія, біологія тощо), встановлений на вашому комп’ютері.

    1. Розгляньте меню програми.

    2. Ознайомтесь зі змістом програмного засобу.

    3. З’ясуйте призначення елементів керування та умовних позначок у тексті посібника.

    4. Складіть їх опис у зошиті.

    5. Запишіть у зошиті 3 приклади використання курсу для розв’язування навчальних завдань.

  1. Відкрийте вікі-сайт wiki.ciit.zp.ua.

    1. Перейдіть за посиланням Інтернет-ресурси в рубриці Вільна зона.

    2. Ознайомтесь з переліком он-лайн ресурсів для вашого профільного предмета.

    3. Оберіть один з них та перейдіть на відповідний сайт.

    4. Ознайомтесь з можливостями розміщеного веб-ресурсу.

    5. З’ясуйте його призначення, коло користувачів, особливості використання для розв’язання навчальних задач з профільного предмета.

    6. Знайдені відомості запишіть у зошит.

V. Підбиття підсумків уроку

Вчитель виставляє оцінки за виконання практичної роботи і заносить їх в журнал.
VI. Домашнє завдання

    1. Завдання за підручником: п.1.1. стор. 4-18.

    2. Відкрийте головну сторінку сайту Шкільна фізика (http://sp.bdpu.org). Визначте, які матеріали сайту можуть бути вам корисними при вивченні фізики. Розгляньте в рубриці Демонстрації інтерактивну модель руху тіла, кинутого під кутом до горизонту. Поясніть фізичну суть явища, що продемонстровано.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок 7 Тема: Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики,хімії...
Тема: Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики,хімії та біології. Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі

Урок з математики, біології та географії з використанням інтерактивних...
Урок підготували: викладач математики Маковкіна Ліана Леонідівна, викладач біології та географії Паламарчук Віктор Миколайович, практичний...

Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального І загального...
Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети біології, географії,...

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки України для використання в основній І старшій школі при викладанні біології, екології

Тема: Кислоти: дія на індикатори, взаємодія з металами та їх оксидами, реакція обміну
Форми роботи: фронтальна робота, експеримент, самостійна робота, групова робота, індивідуальна робота, робота в групах

Конкурс «Учитель року 2006» Тема: «Географія окремих галузей хімічної...
Електронні атласи, слайди, мультимедійна дошка, лос, підручники, атлас, роздатковий матеріал

1-4 класи
Вона має інтегрований зміст, поєднує пропедевтику біології та екології, географії, фізики, астрономії, хімії

Урок №6 Рівноприскорений рух. Прискорення. Швид­кість тіла І пройдений...
Урок №1 Механічний рух та його види. Основна задача механіки та способи її розв’язання в кінематиці. Фізичне тіло І матеріальна точка....

Педагогічних програмних засобів (ппз) та мультимедійних навчальних програм
...

Нака з
Контролюючі роботи з англійської мови, фізики, хімії, біології, історії, географії, інформатики та інших предметів допускається проводити...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка