Пошук по сайту


План навчального проекту Автор навчального проекту

План навчального проекту Автор навчального проекту


План навчального проекту




Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Павлюкович Світлана Владиславівна

Назва навчального закладу:

Спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №1

Місто, село:

М. Нововолинськ




Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

 Так  Ні

Опис проекту

Назва проекту:

У куточку павучок сплів собі пуховичок…

Основні питання:




Ключове питання:

Чи потрібні людям павуки?




Тематичні питання:

Хто мешкає у країні Павутинії?










Змістові питання:

Чи павуки є комахами ?

Чи павук, який сплів павутинку в кутку, - це свійська тварина ?

Чому деяких павуків називають "книголюбами" ?

Чи вміють павуки прогнозувати погоду ?

Стислий опис:

Учні будуть досліджувати основні характеристики павуків, дізнаються, що вони бувають дуже різними, можуть жити і на суші, і на воді. Додатково для учнів проводимуться конкурси на кращий малюнок та літературний твір. Школярі досліджуватимуть будову павучка, його видові та класові особливості. Шукатимуть цікаву інформацію про павуків у мережі Інтернет та в бібліотеці. Узагальнюючи матеріали пошуку, учні створять презентацію, публікацію та веб-сайт, де й використають набуті знання.

Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

 Основи економіки

 Українська мова і література

 Зарубіжна література

 Музика, образотворче мистецтво

 Інформатика

 Всесвітня історія

 Людина і суспільство/Основи філософії

 Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

 Фізика, астрономія

 Іноземна мова

 Математика

 Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

 Біологія

 Географія

 Хімія

 Історія України

 Основи правознавства

 Трудове навчання

 Інше:      

 Інше:      

 інше:      


Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

 1–4

 5-7

 Інше:      

 Інше:      

 8-9

 10-11

 Інше:      

 Інше:      




Державні освітні стандарти та навчальні програми:




Я і довкілля. Природознавство Загальноприродничий компонент освітньої галузі.

Явища природи. Уявлення про загальні закономірності природи та природничо-наукову картину світу, загальну будову Всесвіту, цілісність природи. Знання про довкілля людини, його компоненти та взаємозв'язок між ними. Уміння спостерігати та описувати природні явища, пояснювати на основі загальних закономірностей природи причини їх виникнення       сприяти формуванню в учнів природничо-наукового світогляду;     сформувати в учнів цілісне розуміння живої та неживої природи і місця людини в ній; сформувати зацікавлене ставлення до вивчення природи;     сприяти усвідомленню необхідності охорони природи та раціонального використання її ресурсів.

Мова та читання. Використовують правильні записи, додержуючись правил орфографії та пунктуації розміщують в певному порядку, використовуючи декілька друкованих та електронних джерел для написання інформаційних публікацій власними словами.

Комп’ютерні технології. Учні вчаться працювати, використовуючи комп’ютерні програми .

Комп’ютерні технології покращують продуктивність навчання. Комп’ютерні технології щоб навчати, відбирати та збирати інформацію з різноманітних джерел






Навчальні цілі та очікувані результати навчання:




Навчитися працювати з ресурсами Інтернету. Дані знання допоможуть їм правильно будувати свої дослідження використовуючи ресурси Інтернету. Вивчити особливості роботи в мережі Інтернет.

Вивчити програму PowerPoint. Це їм необхідно для отримання навичок створення презентацій. Створена в ході проекту презентація буде показана учням класу.

Вивчити програму Publisher. Володіння цією програмою їм необхідне, щоб створювати в ході проектів публікації, буклети. Ці інформаційні матеріали будуть використовуватися для інформування однокласників, учнів школи та батьків про результати дослідження, хід виконання проекту.

Робота з дидактичними матеріалами. Дидактичні матеріали учні розв’язували, щоб активізувати та перевірити свої знання з теми проекту.

Учні вивчали нові можливості програми Publisher, щоб створити свою веб-сторінку. Це їм необхідне для створення веб-сторінки в ході виконання проекту. Ця сторінка буде використовуватися в підготовці презентацій. Щоб порівняти схожість та відмінність програм Word та Publisher для створення веб-сторінок.





Діяльність учнів:




На початку проекту учні ознайомлюються із завданням Проекту і планують свою діяльність. Формують команду.

В ході проекту учні розпочали свою роботу з планування діяльності. Згодом вони проаналізували відомі знання з теми. Обговорили етапи роботи. В ході роботи вони використовували Інтернет для пошуку необхідних матеріалів. Займалися в комп’терному класі для вивчення програм PowerPoint та Publisher. . Переглядали різні джерела інформації. Робили висновки, аналізували, порівнювали, дискутували. Робили фотографії, сканували, набирали тексти. По закінченню проекту демонстрували свої напрацювання групі.

В ході проекту учні пройшли курс навчання роботи в Publisher. Це їм сприяло для підготовки учнівської публікації, яку було виготовлено в ході проекту. В ході роботи учні працювали командою, в якій були чітко розподілені обов’язки. При підготовці публікації учні використовували матеріали з Інтернету та довідкової літератури.

На початку проекту учні провіряли свої знання з вибраної теми проекту за допомогою дидактичних матеріалів. Вони розв’язували тестові завдання.

В ході проекту учні підготували веб-сторінку.

В кінці проекту вони оцінювали свою діяльність.





Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:




4 тижні




Вхідні знання та навички:




Функціональні знання клавіатури та вміння користуватися мишею(вміння роздруковувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію на комп’ютері)

Базові знання з використання текстового редактора.

Базові знання з природознавства.




Матеріали та ресурси:



Обладнання (відмітити необхідні прилади):








 Фотоапарат

 Принтер

 Цифровий фотоапарат

 Програвач DVD-дисків

 Засоби для зв’язку з Інтернетом


 Лазерний диск

 Відеокамера

 Проектор

 Сканер

 Телевізор


 Комп’ютер(и)

 Відеомагнітофон

 Обладнання для проведення відеоконференцій

 Інше:      










Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):




 Бази даних

 Табличний процесор

 Видавничі системи

 Програми для підтримки роботи з електронною поштою

 Енциклопедія на компакт-диску

 Програми опрацювання зображень

 Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

 Програми для створення мультимедійних презентацій


 Програми для створення веб-сайтів

 Текстовий редактор

 Програми для створення публікацій

 Архіватори

 Інше:     




Друковані матеріали:

Енциклопедія “Кирила і Мефодія”, тематичні енциклопедії, «Книга рекордів України. Природа навколо нас» , Хрестоматія із зоології.




Додаткове приладдя та витратні матеріали:







Ресурси Інтернету:

http://Kopychytsi.com.ua

http://www.photoclub.com.ua






Диференціація навчання:







Обдаровані учні:

Діти, які добре володіють комп’ютерними технологіями відповідають за оформлення публікацій в групі, є консультантами, створюють, розміщують та підтримують Веб-сторінку, пропонують та втілюють варіанти розвитку проекту




Оцінювання знань та вмінь учнів:

вчителями та іншими учнями згідно розроблених форм оцінювання, що містяться у портфоліо.





Ключові слова:

Комаха, павук, навчальні проекти, павутина.



Page of

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...

План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції

Опис педагогічного проекту Назва проекту: Використання засобів ікт...
Мета: Сформувати та описати досвід використання засобів ікт для підвищення ефективності уроку історії

П І дготовк азагальноосвітнього навчального закладу до нового навчального року
План організаційних та ремонтних робіт передбачає виконання основних робіт до початку експлуатації приміщень навчального закладу...

Про окремі аспекти ущільнення вивчення навчального матеріалу інваріантної...
«Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011/2012 навчальному році» та з метою роз’яснення окремих аспектів вивчення навчального...

Методичні рекомендації щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу...
Про шляхи відпрацювання навчального матеріалу за період призупинення навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах...

Створення рейтингу абітурієнтів
Створюємо новий проект Lab3 та замінюємо файли з попереднього проекту, як було показано раніше

Тема проекту
Хімія І здоров’я. Шкідливий вплив вживання наркотичних речовин на здоров’я людини

Скадовська районна державна адміністрація
Затвердити План розвитку опорного навчального закладу Лазурненської загальноосвітньої школи (додаток 1)

Сучасний навчальний кабінет загальноосвітнього навчального закладу
Базовий перелік засобів навчання та обладнання навчального І загального призначення для навчальних кабінетів початкової освіти: наказ...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка