Пошук по сайту


Урок 14. Проміжне оцінювання знань з теми «Початкові хімічні поняття» Варіант I

Урок 14. Проміжне оцінювання знань з теми «Початкові хімічні поняття» Варіант I

Урок 14. Проміжне оцінювання знань з теми «Початкові хімічні поняття»

Варіант I

I рівень

1. У наведеному переліку: пенал, срібло, крижина, вода, водень, гумка, залізо, цвях — переважають:

a) тіла;

б) речовини;

в) тіл і речовин порівну.

2. Скисання молока належить до явищ:

a) фізичних;

б) хімічних.

3. Установіть відповідність між назвами й символами хімічних елементів:

1) Хлор а) Na

2) Натрій б) N

3) Нітроген в) Cl

4. У зазначеному переліку знаків хімічних елементів: Ag, Cl, Ca, Na, O — більше знаків елементів:

a) металів;

б) неметалів.

II рівень

1. У якій зі сполук, формули яких зазначено нижче, валентність Хрому найвища?

a) Cr2O3;

б) CrO3;

в) CrCl3

2. Заповніть клітини таблиці формулами бінарних сполук, утворених зазначеними в таблиці елементами.



3. У яких випадках для розділення сумішей потрібне фільтрування?

a) Олія і вода;

б) пісок і вода;

в) порошок заліза й сірка.

III рівень

1. Що означають нижченаведені записи?

2H2O, 5CO2, 3Al2O3, 8O2, 7Al, 2BaCO3, 3Ca(OH)2

2. Як пояснити з допомогою атомно-молекулярного вчення такі факти:

а) поширення запахів;

б) дифузію рідин;

в) випаровування рідин?
Варіант II

I рівень

1. У наведеному переліку: сірка, мідь, олівець, алюміній, колба, кисень, цукор, сніжинка — переважають:

a) тіла;

б) речовини;

в) тіл і речовин порівну.

2. Танення снігу належить до явищ:

a) фізичних;

б) хімічних.

3. Установіть відповідність між назвами й символами хімічних елементів:

1) Карбон а) S

2) Сульфур б) Ca

3) Кальцій в) C

4. У зазначеному переліку знаків хімічних елементів: Fe, N, K, C,

Cu — більше знаків елементів:

a) металів;

б) неметалів.

II рівень

1. У якій зі сполук, формули яких зазначено нижче, валентність Нітрогену найвища?

a) N2O3;

б) N2O;

в) NO2

2. Заповніть клітини таблиці формулами бінарних сполук, утворених зазначеними в таблиці елементами.



3. У яких випадках для розділення сумішей потрібне відстоювання?

a) Олія і вода;

б) пісок і крейда;

в) порошок заліза й сірка.

III рівень

1. Що означають нижченаведені записи?

H3PO4, CaO, 3Cl2, 2HNO3, 5S, 3H2SiO3, SO2

2. Чого в природі більше:

а) простих речовин;

б) складних речовин?

Відповідь мотивуйте.
Варіант III

I рівень

1. У наведеному переліку: ложка, магній, ключ, залізо, пенал, мо- лоток, золото, зошит — переважають:

a) тіла;

б) речовини;

в) тіл і речовин порівну.

2. Горіння свічки належить до явищ:

a) фізичних;

б) хімічних.

3. Установіть відповідність між назвами й символами хімічних елементів:

1) Гідроген а) Li

2) Літій б) H

3) Берилій в) Be

4. У зазначеному переліку знаків хімічних елементів: Ag, Cl, Ca, Na, O — більше знаків елементів:

a) металів;

б) неметалів.

II рівень

1. У якій зі сполук, формули яких зазначено нижче, валентність Сульфуру найвища?

a) SO2;

б) SO3;

в) H2S

2. Заповніть клітини таблиці формулами бінарних сполук, утворених зазначеними в таблиці елементами.



3. У яких випадках для розділення сумішей потрібна дія магнітом?

a) Порошок крейди й вода;

б) пісок і тирса;

в) порошок заліза й сірка.

III рівень

1. Що означають нижченаведені записи?

CaO, 3H2, H2CO3, 4Mg, 3O2, Ba(NO3)2, CaO

2. Замість крапок запишіть необхідний вислів (хімічний елемент, проста речовина, складна речовина, суміш):

а) купрум оксид — ... тому що він складається з різних... Купруму й Оксигену;

б) під час нагрівання… меркурій оксиду утворюються дві... : ртуть і кисень;

в) …ферум(II) сульфід складається з двох...: Сульфуру й Феруму.
Варіант IV

I рівень

1. У наведеному переліку: глина, вода, айсберг, срібний перстень, алмаз, залізний шуруп, газована вода, підкова — переважають:

a) тіла;

б) речовини;

в) тіл і речовин порівну.

2. Утворення туману належить до явищ:

a) фізичних;

б) хімічних.

3. Установіть відповідність між назвами й символами хімічних елементів:

1) Бор а) F

2) Оксиген б) B

3) Флуор в) O

4. У зазначеному переліку знаків хімічних елементів: Co, Cl, Ni, Ca, Be — більше знаків елементів:

a) металів;

б) неметалів.

II рівень

1. У якій зі сполук, формули яких зазначено нижче, валентність Фосфору найвища?

a) P2O3;

б) PH3;

в) P2O5

2. Заповніть клітини таблиці формулами бінарних сполук, утворених зазначеними в таблиці елементами.



3. У яких випадках для розділення сумішей потрібне розчинення у воді з наступним фільтруванням?

a) Бензин і вода;

б) пісок і вода;

в) кухонна сіль і пісок.

III рівень

1. Що означають нижченаведені записи?

H2S, 3SO3, Al2(SO4)3, P2O3, 7H, 3H2O, 2N2

2. Використовуючи слово «алюміній», складіть два речення, в одному з яких йдеться про Алюміній як просту речовину, а в іншому — як хімічний елемент.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Тема: Узагальнення І систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття»
«Початкові хімічні поняття», хімічні формули, валентність, відносна атомна І молекулярна маса, вміти використовувати їх під час виконання...

Урок з теми «Початкові хімічні поняття» (7 клас)
Електроліз. (9 клас)

Тема. Підсумковий урок з теми «Початкові хімічні поняття»
Обладнання: картки із завданнями, набори для проведення фільтрування сумішей, реактиви для проведення дослідів, пробірки

Початкові хімічні поняття 6
Кожна з них містить екологічну інформацію І передбачає теоретичні розрахунки, складання рівнянь реакцій тощо. Це дає змогу використовувати...

Початкові хімічні поняття
Завдання 1 – 6 мають чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний

Урок вивчення нового матеріалу
Мета уроку: ввести поняття про міцність атомних ядер, з’ясувати фізичний зміст поняття «дефект мас», навчити учнів розв’язувати стандартні...

Урок узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних речовин»...
Громадська Валентина Іванівна – вчитель хімії Миколаївської гімназії №4 м. Миколаєва

Варіант
Завдання для узагальнення й систематизації знань створені за діючою 12-ти бальною системою І впроваджується за чотирма рівнями –...

Урок з хімії 7 клас. Тема уроку: Закон збереження маси речовин під...
Ння маси речовин у хімічних реакціях; пояснити схему хімічної реакції, її суть, сформувати поняття про хімічні рівняння, пояснити...

«Початкові поняття про органічні сполуки»
Міністерства №664 від 26. 06. 2012 року зі змінами, затвердженими наказом Міністерства №585 від 29. 05. 2015



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка