Пошук по сайту


Уроку, роздатковий матеріал з теми. Тип уроку

Уроку, роздатковий матеріал з теми. Тип уроку

Підсумковий урок з теми «Розчини-І»



Учитель хімії Березанської ЗОШ І – ІІІ ст.

Винокурова Тетяна Костянтинівна
2011 – 2012 н. рік

Мета: виявити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми, виявити труднощі в засвоєнні матеріалу, визначити шляхи їх подолання; розвивати вміння чітко формулювати свою думку, розподіляти свій робочий час; виховувати бажання здобувати нові знання, відповідальність за доручену справу.
Обладнання: мультимедійна презентація уроку, роздатковий матеріал з теми.
Тип уроку: урок контролю знань.


ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап. Привітання. Налаштування учнів на робочий настрій. повідомлення оцінок за практичну роботу № 1 «Приготування розчину солі з певною масовою часткою розчиненої речовини».

ІІ. Оголошення теми і мети уроку. Ознайомлення учнів з планом проведення уроку:

  1. Хімічний диктант «Теоретичні заморочки».

  2. Каверзні запитання.

  3. Розв’язуємо задачу.

  4. Задачка для розумників і розумниць.

ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.

  1. Хімічний диктант «Теоретичні заморочки» або «Вірю – не вірю».






Зміст тверджень

Так чи ні

1

Розчин – це однорідна суміш.

+

2

Томатний сік – це розчин.



3

Компонент, якого в розчині більше, вважають розчинною речовиною.

_

4

Розчинення – це хімічний процес.



5

Розчинність – це властивість речовин утворювати з іншими речовинами розчини.

+

6

Розведені розчини завжди ненасичені.



7

Розчин, в якому за певної температури дана речовина більше не розчиняється, називають концентрованим.

_

8

Розчинність газів з підвищенням температури зростає.

_

9

Молекули води взаємодіють між собою, утворюючи водневі зв’язки.

+

10

Лікарські препарати застосовують у вигляді розчинів тому, що розчинені речовини швидше засвоюються.


+

11

Масова частка розчиненої речовини виражається в долях або відсотках.

+

12

Масова частка розчиненої речовини є відношенням маси речовини до маси розчину.

+




  1. Каверзні запитання.

  • Чому річкова, кринична і потала вода мають різний смак? Яка з них найбільш чиста з хімічної точки зору?

  • У воду випадково потрапив бензин. Як його можна відокремити від води? Чому у води відчувається запах бензину?

  • Чому акваріум не можна заповнювати кип’яченою водою?



  1. Розв’яжіть задачу відповідно до свого варіанту.

Варіант

m (p. p.)

m (H2O)

m (розчину)

w (р. р.)

1-й

50

150

?

?

2-й

?

200

250

?

3-й

10

?

500

?

4-й

2

?

?

1,5

5-й

?

10

?

10

6-й

?

?

75

4




  1. Задачка для розумників та розумниць.

Обчисліть масу води, потрібної для розбавлення 400г 95%-го розчину сульфатної кислоти, щоб отримати розчин із масовою часткою сульфатної кислоти 19%.

IV. Підведення підсумків уроку. Чи вдалося досягти мету уроку?

Які завдання здалися вам найскладнішими?

Що нового дізналися?

Оцініть свою роботу на уроці.
V. Домашнє завдання. Повторити матеріал про основні класи неорганічних сполук, їх назви і визначення; пригадати алгоритм складання формул речовин за валентністю.

VI. Оцінювання роботи учнів під час уроку. Виставлення оцінок.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Електричне коло. Джерела електричного струму. Гальванічні елементи....
Мета уроку: ознайомити учнів із принципом роботи різних джерел електричного струму, основними елементами електричного кола; продовжити...

Урок фізики 8 клас. Тема уроку
Мета уроку : Узагальнити І систематизувати знання та вміння учнів з основного навчального матеріалу даної теми

Методична розробка уроку гри з матеріалознавства на тему : «Портландцемент,...
«Штукатур», кваліфікація ІІ розряд. Тому під час вивчення теми уроку «Портландцемент, його виготовлення, та застосування», викладач...

Конспект уроку: основи» Тема. Узагальнення й систематизація знань з теми «Основи»
«їдкий натр», «їдке калі»; розширити знання учнів про застосування основ; узагальнити й систематизувати вивче­ний матеріал; сформувати...

Урок по темі «Тип Найпростіші. Тип Кишковопорожнинні. Черви»
Навчальні цілі: систематизувати та узагальнити знання учнів з теми найпростіші, кишковопорожнинні, черви

Методична розробка уроку з теми «Україна в період кризи радянської системи (1964-1985 рр.)»
Продовжити формування хронологічної, просторової, логічної компетенцій в процесі узагальнення,систематизації та конкретизації подій,...

Лекції
Обладнання: підручник з хімії та біології, Величко „Роздатковий матеріал з органічної хімії”, таблиця „Структура білків”, опорні...

Лекція шишок, підручники. Тип уроку
Учитель. Навесні вся природа пробуджується, починається ріст І розвиток рослин, прилітають птахи. Особливо гарно навесні в лісі....

Конкурс «Учитель року 2006» Тема: «Географія окремих галузей хімічної...
Електронні атласи, слайди, мультимедійна дошка, лос, підручники, атлас, роздатковий матеріал

10 клас
Обладнання І реактиви: набори реактивів, планшетки для мікрометоду на столах учнів; зразки нітратів, нітратна кислота (концентрована),...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка