Пошук по сайту


Конспект уроку 76 Тема: Розрахункові задачі по темі: «Лужні метали»

Конспект уроку 76 Тема: Розрахункові задачі по темі: «Лужні метали»

Конспект уроку 76
Тема: Розрахункові задачі по темі: «Лужні метали»

Мета: на основі знань про хімічні властивості лужних металів розвивати вміння розв’язувати

розрахункові задачі за хімічним рівнянням.

Обладнання: періодична система хімічних елементів, роздатковий матеріал

Тип уроку: закріплення знань

Форми роботи: робота біля дошки, робота в парах, самостійна робота
Хід уроку:

І. Організація класу
ІІ. Оголошення теми і мети уроку
ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Назвати елементи які входять до групи лужні метали.

  2. Перерахувати їх спільні властивості.

  3. Чому вони отримали назву лужні?


IV. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на основі знань про властивості лужних металів ми закріпимо ваше вміння записувати рівняння реакцій і розв’язувати розрахункові задачі за хімічним рівняям.
V. Тренінг

Розв’язати задачу:

  1. Лужний метал масою 4,6г спалили в атмосфері кисню. Утворився оксид масою 6,2г . Який це метал?

  2. На лужний метал масою 18,4 г подіяли водою до повного розчинення. Виділився газ об’ємом

8,96 л. Який це метал?

  1. На амальгаму натрію масою 8г подіяли водою(амальгама – це розчин натрію у ртуті). Виділився водень об’ємом 0,56л. Який масовий склад амальгами?



VІ. Закріплення вивченого матеріалу

Самостійна робота:

І варіант

1. Лужний метал масою 14г спалили в атмосфері кисню. Отримали оксид масою 30г. Який метал

окиснили?

2. На лужний метал масою 18,4 г подіяли водою до повного розчинення. Виділився газ об’ємом

8,96 л. Який це метал?

ІІ варіант

1. Лужний метал масою 14г спалили в атмосфері кисню. Отримали оксид масою 30г. Який метал

окиснили?

2. На лужний метал маою 7,8г подіяли надлишком води. Утворився гідроксид масою 11,2г. Який це

метал?

Додаткове завдання

3. На амальгаму калію масою 2 г подіяли водою. Утворився калій гідроксид масою 0,56г. Який

масовий склад амальгами?
VІ. Підведення підсумків уроку
VІІ. Домашнє завдання Повт. &18, стр.103, №9,10,11

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Конспект уроку 38 Тема: Історичні відомості про способи класифікації...
Тема: Історичні відомості про способи класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні метали

Конспект уроку 31 Тема: Розрахункові задачі: Розрахунки за хімічними...
Реагентів або продуктів реакції за відомими даними про вихідні речовини, одна з яких узята з

Конспект уроку 87 Тема: Розрахункові задачі на знаходження елементів...
Мета: на основі знань про будову періодичної системи хімічних елементів І формули для обчислення

Конспект уроку 8 Тема : Прості І складні речовини. Метали І неметали. Хімічні формули речовин
Обладнання: моделі атомів, зразки металів І неметалів, інші речовини цукор, кухонна сіль, калій перманганат та ін

Загальна хімія
Знали тоді й шість природних груп хімічних елементів (лужні метали, лужноземельні метали, галогени, групу Оксигену, групу Нітрогену...

Розрахункові задачі
Обчислення відносної молекулярної маси. Обчислення масової частки елемента в речовині

Конспект уроку 108 Тема: Електронні та структурні формули речовин
Мета: закріпити знання про ковалентний зв’язок І його види – неполярний І полярний; навчитися

Конспект уроку 106 Тема : Електронна природа хімічного зв’язку. Поняття про електронегативність
Мета: повторити електронну будову атомів хімічних елементів, її зв’язок з положенням елемента у

Конспект уроку 32 Тема: Поняття про еквівалент та молярну концентрацію еквівалентів речовини
Записати формулу за якою можна обчислити масовіу частку розчиненої речовини в розчині?

Конспект уроку 13. Тема: Хімічний зв’язок
Мета: узагальнити та поглибити знання про хімічний зв’язок, механізм утворення ковалентного



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

h.lekciya.com.ua
Головна сторінка